အဆင့္၁ ကကားေမာင္းသင္ရမယ္.၂ကားေမာင္းလိုုင္စင္ ေျဖရမယ္.
ေအာင္ရင္ လိုုင္စင္ ရျပီး ကားေမာင္းလိုု႔ရျပီေပါ့.. ကားလိုုင္စင္ ရတိုုင္း ကားေမာင္းတတ္တယ္ လိုု႔ေတာ့ထင္ ရင္ အမွားၾကီး မွားသြားႏိုုင္ပါတယ္..
ျမန္မာႏိုင္ငံမွာကားေပၚတက္ ျပီး ေ႕ရွတိုုး ေနာက္ဆုုတ္ လုုပ္ျပလိုုက္တာနဲ႔တင္လုုိင္စင္ ေပးေနတာ (ကိုုယ္ေတြ႕) …. ကားေမာင္းေနရင္ လဲ ေ႕ရွကျဖတ္၀င္ တဲ့ ကား ေတြ ကိုုလည္းၾကိမ္ဆဲေနရတာလဲကားေမာင္းေတြအားလံုုး အသိ.. ႏိုုင္ငံျခားမွာဆိုုလိုုင္စင္ရဖိုု႔ဆိုုဒဲ႔ပါကင္ကိုုဘက္ဂီယာနဲ႔ ထိုုးျပရတာ . ပလပ္ေဖာင္းနဲ႔ ၁ ေပ ေလာက္ပဲကြာလုုိ႔ရတာ .. ခဏခဏ ျပန္ျပင္ထိုုး ရင္ မေအာင္ဘူး.. ဒီမွာ ေတာ့ ဒဲ႔ပါကင္ ကို ေခါင္းနဲ႔ပဲ ၀င္ ေတာ့ ပလပ္ေဖာင္းနဲ႔၄ ေပေလာက္ကြာ ျပီး လမ္းမေပၚေရာက္ေနျပီ (ျမိဳ႕ထဲလမ္း သြယ္ေတြမွာ ဆိုုမပြတ္မိေအာင္ မနဲေရွာင္ေမာင္းေနရတယ္)
ခုုေတာ့သင့္ရဲ႕ကားေမာင္းကြ်မ္းက်င္မႈကိုု ေမးခြန္းထုုတ္သင့္ေနျပီ လားဆိုုတာ စမး္စစ္ၾကည့္ရေအာင္ .. ေအာက္ပါ နည္းလမ္း ေတြကိုု Nicolas Cage တိုု႔ Angelina Jolie တိုု႔ ကိုုရုုပ္ရွင္ထဲမွာကားအျမန္ဆံုုးေမာင္းမတုုိက္ေအာင္ ေမာင္းနည္း သင္ေပးတဲ႔ ဆရာ Bobby Oreလုုိ႔ေခၚတဲ့အေမရိကန္က စတန္႔သမားကအၾကံေပးထားတာပါ.သာမန္ကားေမာင္းသူေတြ လုုပ္တက္တဲ့ အမွားေတြကိုု ေထာက္ျပေပး ထားတာမိုု႔ ကားေမာင္းေန ခ်ီန္ကိုုယ္ ေရာ လမး္ေပၚက တျခား သြားလာေနတဲ့လူေတြ ေဘးကင္းေအာင္ ျပင္သင့္ တာျပင္ လိုု႔ရေအာင္ပါ.
လက္ကိုုင္ေဂြ ႏွင့္ နီးကပ္စြာထိုုင္ျခင္း အမွား......... လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ေလအိတ္ကိုု ေခါင္းထဲမထည့္ ထားတက္ဘူး.ရွိမွန္ေတာ့သိတယ္.ကားတိုုက္လုုိ႔ေလအိပ္ပြင့္ ၇င္ နံရိုုး ၾကိဳးတာေတြ . မီးေလာက္သလိုုအပူေလာင္တာေတြ ပါ ျဖစ္တတ္တယ္…

တာယာေလေပါင္ ကိုုပံုုမွန္ မစစ္ေဆးျခင္း အမွား . . . ကားသမား အမ်ားစုု က တာယာ ေလကိုု ခ်ိန္ဖိုု႔ သက္သက္အခ်ိန္ေပးရမွာကိုုပ်င္းေနၾကပါတယ္… ႏိုုင္ငံျခားမွာ ဆိုု ဆီဆိုုင္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ေလထိုုးလိုု႔ရေတာ့ သက္ေတာင့္သက္သာရွိတယ္ဒါေတာင္မွစစ္ဖို႔ပ်င္းေနၾကလိုု႔ မူရင္း စာမူမွာ အၾကံျပဳထားတာ .. ဒီမွာေတာ့ တကူးတက သြားရတာဆိုုေတာ့ ေတာ္ေတာ္ နဲ႔မသြားျဖစ္ဘူး… တာယာရဲ႕သေဘာ ကဘူေဘာင္းလိုုပဲ.. အရမ္းတင္းရင္ ပြင့္မွာပဲ . . ကုုန္ေတြ လူေတြ အမ်ားၾကီးတင္တာ .. လမ္းကပူေတာ့ အထဲကေလက ပူျပီး ပြတာ . တာယာ သက္တမး္ကုုန္တာေတြ က အဓိကသတိထားရမွာ …
* ျပင္ရန္ . . . ကားမသြား ခင္ လူ/ကုုန္ ဘယ္ေလာက္ တင္ မလဲ ဆိုုတာ ခ်ိန္ျပီး ေတာ့ ေလကိုု သတ္မွတ္ ေပါင္ခ်ိန္ ထက္ ၂ ေပါင္ ေလာက္ေလွ်ာ့ လိုုက္ပါ. တအားေလွ်ာ့သြားရင္ လဲကားက ပိုုရုုန္း ရလိုု႔ ဆီဖိုုးနဲ႔ မြဲနိုုင္တယ္. ေနပူထဲ တေနကုုန္ေမာင္းမယ္ ဆိုုရင္ တက္ႏိုုင္ရင္ ႏီုုင္ထရိုုဂ်င္ ထည့္ေမာင္းပါ.
ဘရိတ္ကိုု တခ်ိန္လံုုးနင္းထားျခင္း အမွား . . .ဘရိတ္ ျမန္ျမန္ပါးျပီး၀ပ္ေရွာ့ကိုုလုုပ္ေကြ်းခ်င္တယ္ . . ဆီဆိုုင္ေတြကိုု လုုပ္ေကြ်းခ်င္တယ္ ဆိုုရင္ ေတာ့ အမွားလုုိ႕ျမင္လိုု႕မရပါ . . . ဘရိတ္အုုပ္ ရင္ ကားက အရွိန္ျပန္ ရေအာင္ ပိုုရုုန္းရေတာ့ ဆီကပိုုကုုန္ပါတယ္.
* ျပင္ရန္ . . . ေအာ္တိုု ကားေတြမွာ ညာဘက္ ေျခေထာက္ တစ္ ခုုထဲနဲ႔ ဘရိတ္ေကာ လီဘာ ပါ အလွည့္က် နင္းေပးပါ. ေ႕ရွေ၀းေ၀း ကိုု ၾကိဳၾကည့္ ျခင္းအားျဖင့္လည္း မီးပြိုုင့္လိုုေနရမ်ိုုးမွာ လီဘာၾကိဳ ေလ်ွာ့လိုုက္ေတာ့ ဘရိတ္သိပ္မအုုပ္ရေတာ့ပါ.
ေဘးမွန္မ်ား အခ်ိန္အဆလြဲေနျခင္း အမွား . . .လမ္းေျပာင္းခါနီးနဲ႔ဘက္ဆုုတ္တဲ႔အခ်ိန္ေတြမွာ ေဘးမွန္က အခ်ိန္အဆလြဲေန ရင္ မ်က္လံုုးကန္းေနတဲ႔လူ ကားေမာင္းေနသလုုိပါပဲ .အခန္႔မသင့္ရင္ ေနာက္ဆုုတ္တုုန္း လူတိုု္က္မိတာတိုု႔လမ္းေျပာင္းတုုန္းသူမ်ားကားသြားပြတ္မိတာ တိုု႔ ျဖစ္လာႏိုုင္ပါတယ္.
* ျပင္ရန္ ... ေဘးမွန္ႏွစ္ဖက္လံုုးကိုု ေနာက္ေကာ ေဘးေကာ ႏွစ္ဘက္လံုုး ထင္ျမင္ေအာင္ခ်ိန္ေပးပါ. ဒီတခုု ကေတာ့သိပ္ မခက္ပါဘူး(ကားမွ်သံုုးေနတဲ့သူေတြကေတာ့ကသိကေအာက္ျဖစ္ႏိုုင္ပါတယ္)
လက္ကိုုင္ေဂြကိုု မွားယြင္းစြာ ကိုုင္ေဆာင္ျခင္း အမွား . . . တခ်ီဳ႕လူေတြ က ကားလက္ကိုုင္ ကိုု နာရီ ရဲ့ ၁၀ နဲ႔၂နာရီေနရာမွာကိုုင္ၾကပါတယ္.ကားတိုုက္လိုု႔ ေလအိတ္ပြင့္ ၇င္ ကိုုယ္မ်က္ႏွာ ကိုု္ယ္ လက္သီးနဲ႔ ထိုုးသလိုုျဖစ္ပါမယ္ ျပင္ရန္ . . . အမွန္က ၄ နာရီ နဲ႔ ၈ နာရီ ေနရာမွာကိုုင္ရမွာ ပါ. လက္ကိုုင္ေဂြကိုုလက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ခိုုင္ျမဲစြာဆုုပ္ကိုုင္ထားရပါမယ္. လက္ဖ၀ါးနဲ႔ပဲတြန္းထားမယ္ဆိုု ေရးၾကံဳတဲ႔အခါလက္ေခ်ာ္ျပီး ကားကိုုထိန္းခ်ဳပ္ႏိုုင္မွာ မဟုုတ္ပါဘူ. ***၄နာရီနဲ႕၈နာရီကိုုအျမန္လမ္းမွာကိုုင္ရင္လူသက္သာႏိုုင္ပါတယ္. *** ၃ နာရီ နဲ႔ ၉ နာရီ ကိုု ျမိဳ႕ထဲလမ္းမွာ ကိုုင္သင့္ပါတယ္... ***၂နာရီနဲ႔၁၀နာရီ ေခတ္က ေလအိတ္မေပၚခင္ ေခတ္ကပါ...
Credit : MoeZac Auto
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.