Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

Thursday, May 14, 2015

ေလယာဥ္စီးရမွာ ေၾကာက္သူမ်ား အတြက္ ေထြေထြရာရာ

ေလယာဥ္စီးရမွာ ေတြးေၾကာက္ေနသူက ကမာၻတစ္၀န္း သန္းေပါင္း မ်ားစြာ ရွိသည္။ အခ်ဳိ႕ေသာ အေၾကာက္လြန္သူ မ်ားကား ေလယာဥ္စီး ရမည့္ အေရးကို တစ္သက္လံုး ေရွာင္ၾကဥ္ရမည့္ အေရး အျဖစ္ပါ သတ္မွတ္ထားတတ္ ၾကသည္။



 ေလယာဥ္ ပ်က္က်မႈေတြ ဘာေၾကာင့္ ျဖစ္ရသည္ ကအစ ေလယာဥ္ေတြမွာ လူတိုင္း အတြက္ ဘာေၾကာင့္ ေလထီးေတြ တပ္မေပး ထားသည္ အဆံုး ေလယာဥ္ စီးနင္းမႈႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ေမးစရာ ေမးခြန္းေတြက မဆံုးႏုိင္ေအာင္ရွိ ေနသည္။ ေလယာဥ္ စီးနင္းမႈနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး Daily Mail သတင္းစာ က British Airways ေလေၾကာင္းလိုင္း၏ ေလယာဥ္မွဴး မ်ား ေလ့က်င့္ သင္တန္းေပးဌာန အႀကီးအကဲ ကပၸတိန္ ေဒ့ဗ္ေသာမတ္စ္ႏွင့္ ေတြ႕ဆံု ေမးျမန္းထားသည္ မ်ားကို တစ္ဆင့္ျပန္လည္ ေဖာ္ျပပါမည္။

ေလယာဥ္ေပၚမွာ ဘယ္ခံုက အႏၲရာယ္ အကင္းဆံုးလဲ။
 ေလယာဥ္ေပၚမွာ ရွိတဲ့ ခံုတိုင္းကို အခိုင္မာဆံုး၊ အႏၲရာယ္ အကင္းဆံုး ျဖစ္ေအာင္ တစ္ေျပးညီ တိုင္းတာ ထည့္သြင္းထား ပါတယ္ဟု ကပၸတိန္ ေသာမတ္စ္က ေျပာသည္။ သို႔ေသာ္ ေလယာဥ္ပ်က္ က်သည့္ အခါမ်ဳိး တြင္ကား အနည္းငယ္ ကြာျခားခ်က္ ရွိေၾကာင္း ၄င္းက ဆက္ေျပာသည္။ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္က ဘိုးရင္း (၇၂၇) ေလယာဥ္ေပၚတြင္ လူမ်ား အတိုင္း အ႐ိုးအဆစ္ မ်ားပါ တစ္ ပံုစံတည္း ပါ၀င္ေအာင္ ဖန္တီး ထားသည့္ အ႐ုပ္မ်ား ထည့္သြင္းၿပီး မကၠဆီကိုႏုိင္ငံ ဆိုႏိုရန္ သဲကႏၲာ အတြင္းသို႔ တကယ္ ထိုးဆင္း ပ်က္က်ေစ ခဲ႔သည္။ ေလယာဥ္ဦး ပိုင္း (၁၁) တန္းသည္ ပထမတန္းႏွင့္ စီးပြားေရးတန္း ျဖစ္ၿပီး ေစ်းႀကီးေပး ရသည့္တိုင္ ေလယာဥ္ ပ်က္က်ရာတြင္မူ ေလယာဥ္သည္ ဦးစိုက္ဆင္းသည့္ အတြက္ ေရွ႕ပိုင္း ခံုတန္း မ်ားသည္ အထိခိုက္ဆံုး ျဖစ္ေၾကာင္း ေတြ႕ရသည္။ ဦးစိုက္ဆင္းေသာ ေလယာဥ္ သည္ ေျမျပင္ႏွင့္ ႐ိုက္မိသည့္ ဒဏ္ကို ပထမတန္းမွ ခရီးသည္ လူသားမ်ား ခံႏုိင္စရာ မရွိေၾကာင္း ေလ႔လာမႈမ်ား အရ သိရသည္။ ေလယာဥ္ ေနာက္ပိုင္းခံုတန္း မ်ားတြင္ ထိုင္သူ မ်ားသည္ကား ေျမျပင္ႏွင့္ တိုက္႐ိုက္ ေဆာင့္သည့္ ဒဏ္ကို ရံဖန္ရံခါတြင္ လြတ္သြား တတ္ၿပီး အသက္ရွင္တတ္ ၾကေၾကာင္းလည္း သိရသည္။

ခရီးသည္တင္ ေလယာဥ္ေတြ ဘာေၾကာင့္ ေပ (၃၆၀၀၀) မွာ ပ်ံသန္းတာလဲ။
ကပၸတိန္ ေသာမတ္စ္၏ ေျပာျပခ်က္အရ ထိုအျမင့္ေပ ေနရာသည္ ေလထု ခုခံအား အနည္းဆံုး ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ေလယာဥ္မ်ား အင္ဂ်င္ စြမ္းအား အနည္းဆံုးႏွင့္ ပ်ံသန္းႏုိင္ သျဖင့္ ဆီစား အသက္သာဆံုး ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ေလယာဥ္ဆီ ေခၽြတာႏုိင္ရင္ သဘာ၀ ပတ္၀န္းက်င္ ထိန္းသိမ္းရာေရာက္ သလို၊ ေလယာဥ္ လက္မွတ္ခ ေတြလည္း ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္တဲ႔ အတြက္ စီးနင္းသူေတြ အတြက္ပါ အက်ဳိး ရွိေၾကာင္း ကပၸတိန္ ေသာမတ္စ္က ေျပာသည္။

လြန္ခဲ႔ေသာ (၁၀) ႏွစ္ အႏွစ္ (၂၀) ကနဲ႔ စာလွ်င္ ေလေၾကာင္း ပ်ံသန္းမႈဟာ ပိုအႏၲရာယ္ ကင္းလာၿပီလား။
Germanwings ေလယာဥ္ ပ်က္က်မႈ၊ ၿပီးခဲ႔သည့္ႏွစ္က MH370 ေလယာဥ္ ေပ်ာက္ဆံုးမႈ၊ MH17 ေလယာဥ္ ယူကရိန္း အေရွ႕ပိုင္းတြင္ ပ်က္က်မႈ မ်ားေၾကာင့္ ေလယာဥ္စီးမည့္သူ မ်ားၾကား စိုးရိမ္ ထိတ္လန္႔မႈမ်ား ရွိမည္ ျဖစ္ေသာ္လည္း ယေန႔ ေလေၾကာင္း လုပ္ငန္းသည္ တစ္ႏွစ္ၿပီး တစ္ႏွစ္ ပို၍ ပို၍ အႏၱရာယ္ကင္း လာသည္ မွာေတာ့ ျငင္းစရာ မရွိေၾကာင္း ကပၸတိန္ ေသာမတ္စ္က ေျပာသည္။            

၂၀၀၉ ေနာက္ပိုင္းမွာ ေလယာဥ္ ပ်ံသန္းမႈ တစ္သန္းမွာမွ ေလးႀကိမ္ေအာက္သာ ေလယာဥ္ မေတာ္တဆမႈ တစ္ခုခုနဲ႔ ႀကံဳရသည္ အထိ ကမာၻ ့ ေလေၾကာင္း လုပ္ငန္းဟာ အႏၲရာယ္ ပိုကင္း ပိုစိတ္ခ်လာရတာ စာရင္းဇယားေတြ အရ ေကာင္းေကာင္း ေတြ႕ရပါတယ္ ဟု ကပၸတိန္ ေသာမတ္စ္က ေျပာသည္။

ေလယာဥ္စီးတာနဲ႔ တစ္ျခား ယာဥ္ေတြစီးတာ ဘယ္ဟာ ပိုအႏၲရာယ္ကင္းလဲ။
 ေလယာဥ္စီးတာ အမ်ားႀကီး အမ်ားႀကီးကို အႏၲရာယ္ပိုကင္း ပါတယ္။ ေလယာဥ္ ကြင္းကို ကားစီးၿပီး လာတဲ့ အခ်ိန္က ေလယာဥ္စီးခ်ိန္ ထက္ေတာင္ အႏၲရာယ္ျဖစ္ ႏိုင္ေျခ ပိုမ်ား ပါတယ္ ဟု ကပၸတိန္ ေသာမတ္စ္က ေျပာသည္။  ႏုိင္ငံတကာ ေလေၾကာင္း သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး အဖြဲ႕ အစည္းႀကီး၏ စာရင္းမ်ား အရ တစ္ႏွစ္လွ်င္ သန္းခ်ီေသာ ေလေၾကာင္း ပ်ံသန္းမႈမ်ား တြင္မွ အနည္းငယ္ မွ်ေသာ ပမာဏသည္သာ ထိခိုက္ ပ်က္စီးမႈ ျဖစ္ပြားျခင္း ျဖစ္သည္။

ေလယာဥ္ ပ်ံတက္ခ်ိန္ႏွင့္ ဆင္းခ်ိန္ မည္သည္က အႏၲရာယ္ပို မ်ားလဲ။
 ေလယာဥ္ ပ်ံတက္ခ်ိန္ေရာ ဆင္းသက္ခ်ိန္ပါ ႏွစ္ခုလံုး အႏၲရာယ္ အမ်ားဆံုး အခ်ိန္ခ်ည္းပါပဲ။ ကၽြမ္းက်င္မႈ သိပ္ကို လိုပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေလယာဥ္မွဴးေတြကို အဆင့္ျမင့္ Simulator ေတြနဲ႔ ေလ႔က်င့္ေပး ႏုိင္ဖို႔ လိုပါတယ္ ဟု ကပၸတိန္ ေသာမတ္စ္ က ေျပာသည္။  တည္ေနရာ အေနအထား အရ ေျပးလမ္းႏွင့္ ေလယာဥ္ကြင္း ၀န္းက်င္ကို စံခ်ိန္ ျပည့္မီေအာင္ လုပ္လို႔ မျဖစ္ေသာ ေလယာဥ္ကြင္း မ်ားတြင္ ပ်ံတက္ျခင္း၊ ဆင္းသက္ျခင္း အတြက္ လည္း အထူးတလည္ ေလ့က်င့္ၾက ရေၾကာင္း ကပၸတိန္ ေသာမတ္စ္က ေျပာသည္။

ေလယာဥ္ ပ်ံသန္းေနစဥ္ အေရးေပၚ တံခါး ဖြင့္လို႔ ရလား။
ပ်ံသန္းေနစဥ္ လူအားျဖင့္ အေရးေပၚ တံခါးကို လံုး၀ ဖြင့္လို႔ မရႏုိင္ပါဟု ကပၸတိန္ ေသာမတ္စ္က ေျပာသည္။ ယေန႔ ေလယာဥ္ မ်ား၏ တံခါးေပါက္ မ်ားသည္ အဆင့္ျမင့္ စနစ္ကို အသံုးျပဳထား သျဖင့္ ပ်ံသန္းေနစဥ္ ဖြင့္ဖို႔ မျဖစ္ႏုိင္ဟု ကပၸတိန္ ေသာမတ္စ္က ေျပာသည္။ ပ်ံသန္း ေနစဥ္တြင္ တံခါးေဘာင္ အကြပ္သည္ ေလယာဥ္ တံခါးခြင္ထက္ ပိုႀကီး သြားေအာင္ ဖန္တီးထား သျဖင့္ လူအားျဖင့္ အျပင္သို႔ တြန္းဖြင့္ရန္ လံုး၀ မဖြင့္ႏုိင္ေၾကာင္း ကပၸတိန္ ေသာမတ္စ္က ေျပာသည္။

အျပင္ႏွင့္ အတြင္း ေလထု ဖိအားခ်င္း တြင္လည္း ေလယာဥ္ အတြင္းပိုင္းက ဖိအားသည္ အျပင္ဘက္ကို ႏွစ္တန္မွ သံုးတန္ ၀န္းက်င္ေလာက္ ထိ ပိုသက္ေရာက္ေနသည္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အျပင္က ေလထု ဖိအားေၾကာင့္ တံခါးသည္ အတြင္းသို႔ ပြင့္လာစရာလည္း အေၾကာင္း မရွိေၾကာင္း သိရ သည္။

ေလယာဥ္ေတြမွာ ခရီးသည္ေတြ အတြက္ ဘာေၾကာင့္ ေလထီး မပါတာလဲ။
 ေလယာဥ္ မေတာ္တဆ တစ္ခုခုျဖစ္လွ်င္ ေလယာဥ္ကို မည္သည့္ ေနရာမ်ဳိးတြင္ မဆို ထိခိုက္မႈ အနည္းဆံုး ျဖစ္ေအာင္ တတ္ႏုိင္သမွ် ဆင္းသက္ရန္ ေလယာဥ္မွဴး မ်ားကို ေလ့က်င့္ေပး ထားေၾကာင္း၊ ထိုစနစ္သည္ ခရီးသည္မ်ား ေလထီးျဖင့္ ခုန္ခ်ၾကသည္ ထက္ပို အႏၲရာယ္ ကင္းေၾကာင္း ကပၸတိန္ ေသာမတ္စ္က ေျပာသည္။

ေလယာဥ္ ဆင္းခါနီးလွ်င္ ျပတင္းလိုက္ကာ မ်ား လိပ္တင္ ရတာ ဘာေၾကာင့္လဲ။
 ေလယာဥ္ထဲမွာ အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ထိုင္ရေသာ ခရီးသည္မ်ား အေနျဖင့္ ေလယာဥ္ျပင္ မထြက္ခင္ အျပင္က အလင္းေရာင္ႏွင့္ ျပန္လည္ အသားက် သြားေအာင္ ထိုသို႔ လုပ္ရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ကပၸတိန္ ေသာမတ္စ္ က ေျပာသည္။ ထိုသို႔ မဟုတ္ဘဲ ေလယာဥ္ထဲကေန ျဗဳန္းစားႀကီး အျပင္ထြက္လိုက္ မည္ဆိုပါက လူ၏ ခႏၶာစနစ္သည္ အလင္း ခ်ိန္ညႇိမႈ ျပႆနာ ျဖစ္ပြားမည္ စိုးရိမ္ရ ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

Credit : messenger

About the Author

Gallium Gin-Group

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Flickr Gallery

 
Gallium Gin-Group © 2015 - Designed by Templateism.com